10 redenen om contact op te nemen met de Excelspecialist

  1. Iedere maand kost het u veel tijd om gegevens vanuit uw financiŽle pakket te downloaden en te verwerken tot duidelijke rapportages.
  2. Het maken van de wekelijkse planning is tijdrovend.
  3. Calculaties moeten iedere keer opnieuw worden opgebouwd en zijn moeilijk aan te passen.
  4. U durft niet te vertrouwen op de gemaakte berekeningen.
  5. Het verzamelen en consolideren van maandcijfers is zeer tijdrovend en vervelend.
  6. U komt niet toe aan het analyseren van de gegevens en nemen van corrigerende maatregelen.
  7. U bent veel tijd kwijt met het opstellen van offertes, opdrachtbevestigingen, afleverbonnen en fakturen.
  8. Uw huidige programma's voldoen niet aan uw eisen en wensen m.b.t. rapportagemogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid.
  9. U  bent huiverig om bepaalde Excel bestanden aan derden ter beschikking te stellen.
  10. Het uitwisselen van gegevens tussen u en uw klant gaat moeizaam. 

Neem contact   op voor meer informatie.